ATGRIEZT | APAVIMAZAJIEM.LV
1. Veikals pārdod preces, kas atbilst pasūtījumā paredzētajiem nosacījumiem. Gadījumos, ja Klientam nodotās preces neatbilst noteiktām pasūtījuma prasībām, Klients piekrīt nekavējoties par to rakstiski paziņot uz Veikala norādīto e-pastu. e-pasta adresi, un pēdējais apņemas veikt visus pasākumus, lai saprātīgā termiņā novērstu esošos trūkumus, ja tādi radušies Veikala vai tā vārdā darbojošos trešo personu vainas dēļ.
2. APAVIMAZAJIEM.LV veikalu klientiem ir tiesības preci atgriezt (atteikties no noslēgtā Līguma) 30 dienu laikā no preces saņemšanas dienas.
3. Atgriežamajai precei jābūt nelietotai, nebojātai, nezaudējot preces izskatu, ar marķēšanas etiķetēm un oriģinālajā nebojātā iepakojumā.
4. Preci(-es) iespējams atgriezt caur Omniva, LP Express pasta automātiem vai jebkuru kurjeru pēc Jūsu izvēles.
4.1. Lai atgrieztu preci, izmantojot Omniva pasta automātus:
Aizpildiet preces atgriešanas veidlapu
https://atgriesana.omniva.lv/veikali/apavimazajiem-lv
Iesaiņojiet atgriežamo apavu kastīti(-es) un ievietojiet tās Omniva pastā.
Atgriešanas pakalpojuma cena 4,5 EUR. – tiek atskaitīts no atmaksājamās summas.
4.2. Lai atgrieztu preci, izmantojot LP Express pasta automātus:
Iesaiņojiet atgriežamo apavu kastīti(-es) un nosūtiet uz tālāk norādīto adresi:
Saņēmējs: UAB Danas, Tel. 8 618 80452
Pasta nodaļa: Ukmergės st. 308 (Domus Pro), Viļņius
Paziņot Veikalam par atgriezto preci(-ēm), izmantojot e.p. info@apavimazajim.lv. Lūdzu, iekļaujiet pasūtījuma numuru, atgriezto preču nosaukumus vai kodus un atgriešanas sūtījuma numuru.
4.3. Lai atgrieztu preci ar kurjeru:
Iesaiņojiet atgriežamo apavu kastīti(-es) un nosūtiet uz tālāk norādīto adresi:
Saņēmējs: UAB Danas, Tel. 8 61880452
Adrese: Žiedų st. 40, Bukišķis LT - 14185, Viļņiaus rajonas
Paziņot Veikalam par atgriezto preci(-ēm), izmantojot e.p. info@apavimazajim.lv. Lūdzu, iekļaujiet pasūtījuma numuru, atgriezto preču nosaukumus vai kodus un atgriešanas sūtījuma numuru.
5. Uz katru preci attiecas piegādātāja garantija pret ražošanas defektiem un citiem defektiem, kas nav saistīti ar lietotās preces dabisko nolietojumu un ietekmi uz vidi. Garantija neattiecas uz:
mehānisku bojājumu gadījumā (piemēram, saplīsušas siksnas, mežģīnes vai citi rotājumi; cieta materiāla plīsums, tekstila bojājumi utt.)
dabiska nolietojuma gadījumā (noberzta zole, apavu deformācija, izskata izmaiņas specifiska nodiluma dēļ; izbalējusi krāsa u.c.)
nepareizas apkopes izraisītu izmaiņu gadījumā (krāsas izmaiņas, ko izraisījuši netīrumi vai citi nosēdumi; izmaiņas ādas vai citu dabīgo materiālu struktūrā utt.)
mirgojošai LED detaļai.
6. Saskaņā ar Civilkodeksa 6.363.panta 1.daļu Veikals uzņemas atbildību, ja preces fiziskais defekts tiek konstatēts divu gadu laikā no preces pārdošanas Pircējam dienas. Pieprasījumu novērst defektu vai to aizstāt ar citu var iesniegt viena gada noilguma termiņā, kas tiek skaitīts no defekta konstatēšanas, bet Pasūtītāja iesniegtā Pasūtījuma noilguma termiņš beigsies agrāk par augstāk norādīto. minētais periods.
7. Lai atgrieztu neatbilstošas kvalitātes preci, Veikalam tiek paziņots e.p. info@apavimazajiem.lv., pievienojot defekta foto un aprakstot defekta vai trūkuma apstākļus.
8. Paziņojot Veikalam par nekvalitatīvu preci vai preci ar defektu vai trūkumiem, Klients var pieprasīt preces cenas samazinājumu, novērst defektus, vai arī aizstāt preci ar citu vai atcelt noslēgto Līgumu. Visos gadījumos (izņemot cenas pazemināšanas gadījumu) Klients apņemas atgriezt preci ar Veikalu saskaņotā veidā.
9. Veikals apņemas sniegt rakstisku atbildi ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā no Pircēja pieprasījuma saņemšanas dienas un, ja nepieciešams, norādīt pircējam iespējamos preču apmaiņas vai atgriešanas veidus.
10. Veikals apņemas ne vēlāk kā 14 dienu laikā no pircēja paziņojuma par preces atgriešanu (atteikšanās no Līguma), bet ne pirms preces atgriešanas veikalam, atgriezt visas pircēja samaksātās summas, t.sk. preces piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas rodas pircēja izvēlētā cita piegādes veida, nevis Veikala piedāvātā parastā lētākā piegādes veida dēļ).
10.1. Pircējs sedz tikai tiešās preces atgriešanas izmaksas.
10.2. Veikals atgriež Klientam samaksātās summas, izmantojot to pašu Klienta izvēlēto maksāšanas veidu, ja vien Klients nav devis skaidru piekrišanu naudas atgriešanai viņam citā veidā un viņam neradīsies nekādas izmaksas. rezultātā.